top of page

Penelope Ward: Stepbrother Dearest – Legdrágább mostohabátyám


Nem kellene akarnod őt. Amikor a mostohabátyám, Elec a gimi utolsó évében hozzánk költözött, nem voltam felkészülve arra, hogy mekkora szemét. Utáltam, hogy bunkón viselkedik velem csak azért, mert nem akar ott lenni. Utáltam, hogy lányokat hoz haza a suliból és visz fel a szobájába. De amit a legjobban utáltam, az az volt, ahogy a testem akaratom ellenére reagált rá. Először azt hittem, csupán kőkemény, tetovált izmai és markáns arca lehet vonzó benne. De a dolgok új irányt vettek köztünk, mígnem egy éjjel minden fenekestül felfordult. Aztán épp olyan gyorsan, ahogy betoppant az életembe, már vissza is ment Kaliforniába. Évek teltek el, mire újra láttam Elec-et. Amikor a tragédia lesújtott a családunkra, újra szembe kellett néznem vele. És szent ég, a kamasz, akiért egykor megőrültem, most férfivá érett, aki egyenesen az eszemet vette! Volt egy olyan érzésem, hogy megint darabokra törik majd a szívem. Perzselő vágy és nyers erő. Láss a mélyére!

(forrás: moly.hu)

Rendben. Szóval kicsit hosszabb idő után ismét elérkeztem oda, hogy egy újabb könyvről írhatok értékelést. Ez a könyv nem más, mint Penelope Ward – Legdrágább mostohabátyám című könyve.

Mostanában elvesztettem a motivációm úgy általában az írásban, de a könyv befejeztével valahogy mégis rám tört a belső kényszer, hogy írni kellene valamit. Ez az a kényszer, amikor nem tudom pontosan mit akarok írni, csak azt akarom, hogy kiadjam magamból.

Drága @Mercigirl –nek köszönhetően megkaparintottam a könyvet, amire már nagyon régóta fenem a fogam. (Még egyszer nagyon hálás vagyok drága J )

A csomag kibontása után gondoltam, majd hétvégén neki állok. Na, hát abból az lett, hogy még aznap nekiálltam olvasni és konkrétan nem lehetett volna kitépni sem a kezemből a könyvet.

Már az első lapok magával ragadtak. Az oldalak csak fogytak és fogytak. Megismerhettem két embert, akiknek a sorsa úgy fonódott össze, hogy mostohatestvérek lettek. Már annyi féle koncepcióról olvashatunk romantikus könyveknél, hogy igazából nem lepett meg az a mostohatestvér szerelem dolog. Izgalmasnak találtam.

Elec

Nem A-val E-vel! Szóval Elec a tipikus lázadó, tetovált, dohányzó, nagyszájú, pofátlan, kis ….rosszfiú, akibe természetesen a jó lányok mindig beleszeretnek. Ő az, akit szeretnénk megszelídíteni és az akarjuk, hogy csak nekünk mutassa meg a másik arcát. Igen, ő Elec. Azonban nem minden a csini pofi, meg az izmos kidolgozott test, ha nincs mögöttes tartalom. Hát itt volt. Nem is kevés. Amin ennek a srácnak túl kellett mennie. Nem gondoltam volna, hogy van még egy ilyen elcseszett dolog, de Penelope Ward bebizonyította, hogy mégis. Annyira kétségbeesetten vágyott arra, hogy az az ember, aki egész életében csak megalázta, felfigyeljen rá és elismerje, szeresse. Pedig az az ember meg se érdemelte volna, azok után, amilyen fájdalmat okozott a fiúnak.

És erre csak egy lány, Greta figyelt fel és állt ki mellette, akkor amikor senki más, mert mindenki homokba dugta a fejét.

Greta

A tipikus jókislány. Végtelenül rendes és megértő. Nehezen lehetett kihozni a sodrából, pedig Elec nem egyszer túl messzire ment, de lepergett róla sok minden. Greta is azok közé a jókislányok közé tartozik, akiknek az Elec típusú emberek jönnek be, de szerintem benne leginkább zsigerből jön a törődés már emberek iránt. Ezt nem lehet irányítani. Ő mindenkivel törődött és megpróbálta a legjobbakat kihozni a helyzetekből. Csodáltam érte.

Két főhősünknek szét kellett válnia, de később útjaik újra keresztezték egymást. Hát mit ne mondjak nem volt egyszerű. Igazából félreértések sorozata vezetett el odáig, hogy mindketten külön utakon jártak. Tény, hogy ezek a részek, kicsit vontatottnak tűntek, de mégsem voltak azok. Szépen adagolva kaptuk meg az érzelmi kavalkádot és a végkifejletet is egyaránt.

Kinek ajánlom?

Ha mazohista vagy akkor olvasd. Ha szereted azokat a történeteket, amik megindítanak, és érzelmileg kifacsarnak, akkor fogd, vidd és olvasd!

Borító: 5/5

Történet: 5/5

Szereplők: 5/5

Dalok, amik véleményem szerint kifejezik a könyvet:

Ed Sheeran – Happier

Ed-Sheeran – Hearts don’t break around here

Ed Sheeran – Save Myself

Social media
No tags yet.
bottom of page