top of page

E. K. Blair - Bang


Úgy mondják, amikor bosszút állsz, elveszíted az ártatlanságod egy darabját. Csakhogy én nem vagyok ártatlan. Ellopták az ártatlanságomat. Nagyon régen ragadták el tőlem, azzal az élettel együtt, amit élhettem volna. És vele a lelkemet, az álmokkal és reményekkel teli ártatlan szívemet, amellyel megszülettem. Odalett. Eltűnt. És még választásom sem volt. Gyászoltam azt az életet. Gyászoltam az esélyeket. Eddig. Most készen állok visszavenni azt, ami mindvégig engem illetett. De minden tervben ott rejlik egy végzetes hiba. Olykor ez nem más, mint a szív.

(Forrás: moly.hu)

Bang!

Ez a szó nagyon jól kifejezi a könyvet. Számomra ez egy vágyott könyv volt. Annyit hallottam róla, valamint nem ódzkodom az ilyen témájú könyvektől. Ashley_Redwoodnak hála, akinek a blogját ITT olvashatjátok, megkaparintottam a könyvet. Még egyszer köszönöm csajszi :)

Nem gondoltam volna, hogy ilyen hatással lesz rám…

Ez az a könyv, ami egyszerre sok és kevés. Sok a rengeteg borzalom miatt, és kevés a remény miatt. Nem bírod letenni a könyvet, mert minden oldaltól várod az enyhülést, a megkönnyebbülést, a REMÉNYT, hogy jobb lesz. És csak várod és várod kétségbeesetten, aztán rájössz, hogy a tündérmesék egyesek számára nem adatnak meg.

Ez a rengeteg negatív és sötét dolog olyan mélyes magába szippantott, hogy sokszor csak bámultam magam elé, és nem tudtam mit kezdeni magammal, mert annyira a történetben voltam. Folyamatosan az járt a fejemben, folyamatosan két dolog között vitatkoztam magammal.

Ez csak egy történet, nem valóság!

Azért, mert nem beszélünk/beszélnek róla, ilyen emberek igenis vannak. A gonosz létezik!

E kettő között vaciláltam és fogalmam sincs, hogy hányasra értékeljem a könyvet. De tudjátok mit? Ennek a könyvnek az értékét nem lehet számokkal kifejezni! El kell olvasni, ahhoz, hogy megértsd és eljuss erre a pontra.

Vérzett a szívem Elizabethért/Nináért. Nem ezt érdemelte. Ilyen sorsot a legrosszabb ellenségemnek sem kívánnék soha!

Érdekes volt az apjához fűződő viszonya. Sokszor azt, hittem az apja is….de szerencsére nem.

Az elején fogalmam sem volt, milyen érdekek vezérlik ahhoz, hogy tönkre tegye Benettet, de amikor minden kiderült, akkor meglepődtem.

Megértem Ninát, hiszen elvették tőle az apját. Ugyanakkor Benett tényleg gyerek volt még és nem tudta, hogy mit tesz. Ő azt hitte, hogy jót cselekszik, mert látott valamit. De az ember azt látja, amit látni akar.

Ő gyerekként még nem sejthette, hogy ezzel milyen lavinát indít el a lány életében.

A legfőbb probléma az, volt, hogy Ninát tönkretették, úgy, ahogy ember nem is gondolná. Ahogy a könyv fogalmazott egy gép lett belőle.

„Ahhoz, hogy létezz, az kell, hogy legyen életed, és én nem voltam több, mint egy robot – egy gép –, mondd meg, mit akarsz, és én megteszem, érzelemmentesen és következmények nélkül."

Az élete a bosszú körül forgott és itt vége is lett!

Ezt a nőt egész életében csak egy dologra használták. Mégpedig a szexre és ő így is tekintett magára. Csak egy test, amin kiélhetik magukat az emberek.

Aztán jött Declan! Ő minden volt, amit a lány az elején nem akart. Csak olyan szinten a lelkébe látott, hogy a lány akarva, akaratlanul, de beleszeretett…és itt kezdődtek az igazán nagy bonyodalmak.

A férfiak

Benettet nem tudtam megkedvelni. Lehet a kezdetektől fogva tanúsított ellenszenv rám is rám ragadt, nem tudom. Holott ő tényleg a férjek gyöngye volt. Királynőként bánt Ninával, de van benne valami, amitől nem lett kedvenc...

Declan a tipikus irányító. Mindent és mindenkit irányítani akar és megőrül, ha nem kontrolálhatja maga körül a dolgokat és az embereket és nem csak a munka világában, hanem a magánéletben is!

Pike. Nem, nem és nem! Egyszerűen elfogadhatatlan! Önző, utálatos egy igazi vadállat! Igen, feláldozta Nináért az életét, és igen a lány kihasználta, de ő hagyta! Nem tartottak pisztolyt a fejéhez, amikor a hálószobába kellett mennie vele! És, amit a végén tett… az megbocsáthatatlan!

Welcome to the dark side!

Kinek ajánlom?

Ha nyitott vagy a dark történetekre, akkor igen, olvasd el. Ha nem félsz betekinteni egy olyan világba, ahol az erőszak bármely formája előfordul, akkor olvasd el! De készülj fel, mert ez utazás nem lesz egyszerű!

Értékelés:

Vajon számokkal tényleg mérhető egy ilyen történet? Nem hiszem…

Egy olvasó lány

Social media
No tags yet.
bottom of page