top of page

A mozgás öröme

Akkor vágjunk is bele.

Még van mit tanulnom :D, ki kell ismernem magam az oldalon, szóval ezek az első posztok még amolyan szárnybontogatások lesznek :D

De idővel belejövök, ettől nem félek ;)

Szóóóóóval, mivel még nem olvastam el a könyvet, amit éppen olvasok, ennek köszönhetően most nem könyves posztot hozok.

Lassan kettő és fél, talán három éve fedeztem egy fantasztikus csajszit, akinek köszönhetően megszerettem a mozgást, a sportot.

Youtubon ,,ismertem meg", de talán a találtam rá a jobb szó, Cassey Hora és így általa a POPPilatesre.

Imádtam! A kezdő naptárat csináltam végig először és nagyon megszerettem. Nem volt unalmas, sosem kellett ugyanazt csinálni mindennap. Motiváló volt. Nem éreztem azt, hogy kínos kezdőnek lenni, ehelyett úgy éreztem, hogy ezeket az alapokat le kell fektetni egy nagyobb cél elérésében. Azóta már eltelt jó pár év és sajnos engem is utolért az a bizonyos mélypont o.o

Egyre jobban belevetettem magam és látszott is az eredmény. Aztán jött a mélyrepülés.

Bizonyára nem mondok újdonságot egy-két embernek. Elkezdtem kifogásokat gyártani, hogy jajj, most nincs időm rá, fáradt vagyok stb-stb. Saját magamat hergeltem csak ezzel és úgy döntöttem, hogy ebből elég legyen.

Reggel kikészítettem magamnak a ruhát, amiben edzek. A telefonomon motiváló háttérkép van, sőt még a gépemen is... de még így is csak egy ideig bírtam. o.o Fogalmam sem volt mi történik.

Aztán, amikor egyre jobban idegesített ez a szituáció, gondoltam más nem tud változtatni ezen, csak én! Szóval hajrá!

Tehát újra belevetettem magam a dolgok sűrűjébe. Érződik is egy- két mozdulatnál, amit vagy tucatszor csináltam már, hogy most nem megy annyi és nem megy ugyanúgy, mint régen, de nem adom fel!

(saját kép)

Megéri mozogni, sportolni, mert jót tesz a testnek a léleknek, az ember gondolkodásmódját is képes megváltoztatni. A nem tudom megcsinálni, és a képtelen vagyok rá mondatokat, az igenis képes vagyok rá és a meg fogom csinálni, mert meg tudom csinálni mondatok váltják fel, ami lássuk be nagy változás és máshogy áll az ember a dolgokhoz. A többi pozitív hatásáról már nem is beszélve :)

Már megéri nem? :)

Mivel sokat ülök az irodában, ezért úgy gondoltam, ma inkább hát- és karizom erősítésé a főszerep :)

Mai edzéshez zene lista:

1) Bebe Rexha - I got you

2) Fall Out Boy - The Phoenix

3) Lady Gaga - John Wayne

4) Lady Gaga - Diamond Heart

5) Zayn - Pillowtalk

6) Young Money ft. Tyga, Nicki Minaj, Lil Wayne - Senile

7) Fall Out Boy - Immortals

8) Daddy Yankee - Perros Salvajes

9) Josh A - Right Now

10) Zayn ft. Taylor Swift - I Dont Wanna Live Forever

Social media
No tags yet.
bottom of page